دستگیری پلیس هنگ کنگ به دلیل استفاده از مدارک جعلی برای رانندگی با وسیله نقلیه بدون ثبت نام، چهارمین افسر در 10 روز بازداشت شد.

[ad_1]

چهار مظنون 29 تا 68 ساله نیز به دلیل رانندگی بدون بیمه نامه شخص ثالث و استفاده از وسیله نقلیه ثبت نام نشده بازداشت شدند.

یک منبع آگاه روز چهارشنبه گفت که انتظار می رفت این چهار خودرو قبل از ارسال به ماکائو به اسکله هدایت شوند.

تحقیقات بعدی منجر به دستگیری مرد 65 ساله ای شد که متهم به آموزش چهار مظنون به استفاده از فتوکپی مجوزهای آزمایشی بود. او مسئول یک شرکت بازرگانی است که گفته می شود ترتیب تحویل را داده است.

پنج مظنون با قرار وثیقه آزاد شدند تا تحقیقات تکمیلی انجام شود.

سخنگوی پلیس گفت که یکی از چهار راننده درگیر، یک پلیس خارج از وظیفه است که از آن زمان به حالت تعلیق درآمده است.

وی افزود که پلیس به رفتار کارکنان اهمیت زیادی می دهد و متخلفان از قانون را تحمل نمی کند و قول داد با این حادثه برخورد جدی کند.

این پرونده پس از دستگیری یک پلیس خارج از وظیفه متهم به سرقت تلفن همراه از مردی مست بود که در حدود ساعت 4 صبح روز شنبه در تقاطع جاده‌های هانوی و کارناروون در تسیم شا تسویی از هوش رفت.

در ساعات اولیه روز 2 آوریل، یک پلیس غیرفعال دیگر به نام 47 ساله به ظن رانندگی تحت تأثیر الکل و ممانعت از مأموران در اجرای وظایف در مونگ کوک بازداشت شد.

خودروی او حدود ساعت 4:30 صبح در حال مسدود کردن مسیری در تقاطع جاده ناتان و خیابان دونداس پیدا شد. وقتی پلیس رسید، او ماشین خود را رها کرد و سعی کرد فرار کند اما توسط دو مامور متوقف و تحت کنترل قرار گرفت. در این حادثه مجروح شدند.

پلیس در همان روز یک افسر پلیس جنایی 29 ساله را به ظن سرقت یک دستگاه الکترونیکی و اشیاء قیمتی از خانه دو مقتول در حین بررسی پرونده سرقت منزل آنها دستگیر کرد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید